2013. február 17., vasárnap

baba ágynemű szett 10 darabos - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

 A termékeimet postázom is. A képek szerint.  
A szett kétfajta maci mintás, eredetileg ilyen. A macik ugyan olyanok, csak az egyik fajtán nagy, a másik fajtán kis mintás a maci. A baldahin, és az egyik kis lapos párna kétoldalú, így azokat lehet forgatni is.: -)
A baldahin eredetileg kétágú, felül ovális alakú baldahin tartóhoz készült, de nekünk 1 ágú volt, így össze varrtam, de természetesen kibontható, ha kéred már eleve kibontva küldöm el.  
A masnit egy zsinorral lehet felerőssíteni a baldahin tartóra.
2 darab gumis lepedőt adok, amik bolyhosak, de egy bolyhotlanítás után nyugodtan használhatóak.  
A takaró alján két folt van, ezt fényképeztem.
2 darab lapos párna van hozzá, az egyik kétoldalú, és hibátlan. A másikon egy helyen kicsit halványabb a minta, de váltónak megteszi, ha a másikat baleset éri.
Adok hozzá egy saját készítésű kis alakú párnát, és ezt a lapos párna alá tettem, így nem feküdte el a buksiját a gyerkőcöm, és ha hasra tettem aludni, akkor csak kivettem a lapos párna alól.  
A fejvédő is kétoldalú, kétfajta maci mintával.
Adok még hozzá egy tépőzáras tárolót is, ezt a kiságy oldalára lehet felrakni, ez más mintás, de ez is macis, és sárga.
Ha a baldahin tartót is hozzá adom, bár javítva volt, ahol a két vas összepasszol, ott fehér szigetelő szalaggal lett megragasztva, de ha rajta van a baldahin, akkor nem látszik.



Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2013-03-08 11:15
. baba ágynemű szett 10 darabos - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése