2012. október 20., szombat

Okos játék - nem átlagos gyerekeknek-Olvasástanító - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

SZÓ-VILÁG Olvasástanító játékkészlet
Nagyon hatékony, az én gyerkőcöm is ilyennel tanult meg olvasni 5 éves korára. (és ezt az előnyt a mai napig nem hozták be a többiek, kitűnő tanuló, kiváló a memóriája, könnyen és gyorsan tanul) 2 éves kortól használtam az olvasókártyákat, 3 éves korától pedig társasoztunk.
SZÓ-VILÁG JÁTÉKCSALÁD tartalma:
A játékhoz 8 gyakorlatias szókártya csomag
(270 olvasókártya) és 6 társasjáték tartozik.
A kártyacsomagok témái:
Család,
Otthon
Állat ABC
Színek – Formák
Testem
Név ABC
Tevékenységek
Számok
Ezek olyan témák, amelyek közel állnak a gyerekekhez. A nagyméretű kártyák (19x11 cm) elején egy élethű fotó és a hozzá tartozó szó található kiemelt kezdőbetűvel, hátulján pedig a szó még egyszer megismételve, de már kép nélkül. A gyerekek nagyon gyorsan megtanulják róla a szavakat. Az én gyermekem szívesen játszott vele egyedül is, a képek segítségével felismerte a szavakat, és azt játszotta hogy olvas.
A kártyákra lehet filctollal rajzolni, amit egyébként a játék is tartalmaz. Bekarikázhatjátok azt a betűt, amit éppen tanultok, később száraz, vagy enyhén nedves ruhával letörölhető a kártya. Én a kártyákkal kezdtem a tanítást, a leánykám 2 éves korától. 3 évesen már az összes betűt felismerte.
Társasjátékok:
SZÓ – KÉP MEMÓRIA
SZÓKIRAKÓ JÁTÉK
SZÍN – REJTVÉNY
KÉP – REJTVÉNY
SZÓ-TALÁLÓ – KÉT JÁTÉK EGYBEN (1. SZÓ-TALÁLÓ BETŰVADÁSZ JÁTÉK, 2. SZÓ-TALÁLÓ SZÓKIRAKÓ)
 
A 6 féle társasjátékkal a betűfelismerést és az összeolvasást gyakorolhatjátok. Sosem lehet egyformán játszani őket, megunhatatlan. A dobozban és a társasjátékok hátulján részletes leírást találsz a játékokhoz. Én már 3 éves kortól használtam, bár csak 4 éves kortól ajánlják.
Ui.: Kívánok neked is egy okos és sikeres gyereket!
Bontatlan játékkészletet postázok.


Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Az aukció vége: 2012-10-24 17:34
. Okos játék - nem átlagos gyerekeknek-Olvasástanító - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése